22 Mayıs 2013 Çarşamba

Karnavala gideriz,biraz hava alırız; karnavala gidip biraz hava alıp naparız?


Şimdiii öyle bol görselli bir posta başlıyoruz ki sormayın ; ama sıkılmayacağınızın garantisini verebilirim :) 
Çok renkli bir pazar günü Berlin'den kareler ; karnaval !
"Berliner Karneval der Kulturen"










Karnaval tahmin edileceği üzere Kreuzberg'teydi . Sanırım bu tarz organizasyonlar için en müsait yer orası ; çünkü şimdiye kadar o tarafa 3 kere gittim ikisinde karnaval vardı :) Bütün sokakları trafiğe kapatıyorlar,işin en güzel kısmı da bu sanırım :)
Her yer özellikle de bu geçit töreninin yapıldığı yer o kadar kalabalıktı ki fotoğraf ve video girişimlerimin çoğu başarısız durumda ne yazık ki.Boyum biraz daha uzun olsaydı daha iyi görüntüler yakalayabilirdim sanki ama neyse ki bir arkadaşımız hiç de fena bir yere konuşlanmamış :) Gösterilere dair fotoğraflar onun eseri ,kendisi her ne kadar bilmese de teşekkür ederim  :))

Şimdi gelelim benim objektifime :)
Onca yemek kokularına rağmen benim iştahımı açan tek tezgah burası oldu: kurutulmuş meyveler o kadar güzeldi ki anlatamam size. Ananas,elma,çilek, muz....



Kendime öpücük attırana kadar fotoğrafını çektim :)








Geçen postta söylediğim gibi; çaktırmadan birilerinin fotoğraflarını çekerken fark edip ya onların da beni çekmeleri ya da durup poz vermeleri en hoşuma giden şeylerden biri şu sıra , bu da onlardan biri işte :)



Karnaval da bunlar olurken biz mi ne yapıyoruz?
Keyfimiz yerinde her zamanki gibi; güneşin tadını çıkarıyoruz :)



Ve en sonunda bacaklarımızda derman kalmayınca atıyoruz kendimizi Friedrichstraße'ye ,keyif yapmaya :)
Yol üzerinde güneşi gören masum Almanların keyiflerini çekmezsem olmaz tabi :)


Ben buraya gelmeden önce bu kadar araba meraklısı bir insan değildim, ne oldu bana inanın ben de bilmiyorum :)




  Ve nihayet duble çikolatalı keyif zamanı :))



görüşcez