19 Mayıs 2013 Pazar

VIENNA 2

Viyana gezimize kaldığımız yerden devam ediyoruz ve söz veriyorum bir daha bu Viyana konusunu açmıyoruz :)
Her yönden rengarenk sokaklardan başlayalım bu sefer; burası tamirat halinde olan bir binanın tamirat aksanlarının ,bina altındaki mağazalarca yünden örgü tozluk türünden şeylerle dekore edilmiş hali:)
Bence gerçekten bir yaratıcılığın ve renkli bir kişiliğin ürünüler:)

Muazzam Viyana sokaklarından görüntüler ...



Evet gariplerimin hiç hektar hektar parkları bahçeleri yok ya,yolu kapatıp kilim atıp asfalta seriliyorlar :D






Bu vitrini de sizinle paylaşmadan edemedim :)



Nereye gitsem bir festival bir şenlik havası
Hayır benim şehirlerine ayak basışımı mı kutluyorlar nedir :p


Bu masa Bierfest'in en çok eğlenen masasıydı sanırım;yaşlarına ters orantılı enerjileriyle oldukları yerde dans edip bağıra bağıra şarkılara eşlik ettiler :))
İnsana "yaşlı olmak varmış" dedirttiler :p

Bar başında atıştıran beylere "açılın bakalım biraz, ne yiyorsunuz, iki fotoğrafını çekelim! " dedim
sen yeter ki iste dediler :D



Şu sıra en hoşuma giden şeylerden biri ki son zamanlarda çok sık olmaya başladı; çaktırmadan fotoğrafını çekmeye çalıştığım insanların ya durup poz vermesi ya da durup onların da beni çekmesi :D


Teyzeme de bakın oturmuş nasıl da kitap okuyor :))Ama her 
şeyden çok konsantrasyon seviyesini takdir ettim; ben sessiz odamda oturum okuduğum kitaba tamamen odaklanamazken teyze neler başarıyor :))








Ve sonunda bu müze şehrin postunun sonuna geldik, sıkılmadan okuduğunuz için teşekkürler :))

                                                                         görüşcez