15 Mart 2013 Cuma

a girl who wear black&white


Herkese merhabaaa :)
Uzun zamandır blog yazıyorum ancak çoook nadir bir şekilde ne giydim postu yaptığımdan ötürü nasıl bir giriş yapsam,başlığı ne koysam diye bile bi şaşırdım,kendimi görücüye çıkıyor gibi hissettim sanırım :p

Aslında hep severim ne giydim postlarını ama paylaşmamın bi amacı olsun istedim her zaman.
O amaç da benim tasarladığım bir şeyin üstümde olması tabi ki:)
Kendi markamı oluşturmanın hayallerini kuran biri olarak,işte bugün o gün ! :))



Üzerimdeki büyük pie de pull desenli ceket ,kendileri benim tasarımım,sevgili anneciğimin üretimi olmakta haliyle "ENC" etiketi taşımaktadır :)




                         Üst ENC !! ,tayt Bershka,yağmur çizmeleri Flo,çanta Mango, saat Swatch

                                                                görüşcez