23 Mart 2013 Cumartesi

Deneysel bir gün ! :)







Tek başına yaşanılan  küçük bir şehirde ,ilk bir kaç günde , neler yapılabilir bunu denedim bugün :)
Ve güzel dileklerle başladım güne :)




İlk olarak şehir merkezi tabi ki: "Zentrum" :)
Bu sene kışı ikinci kez yaşıyorum,hiç de haz etmem halbuki kendisinden.
Dondurucu bir soğuk var burada,güneş olduğuna bakmayın,soğuk yakıyor resmen insanın kulaklarını.
Hayatımda ilk defa bugün bir kar kulaklığına ihtiyaç duydum resmen.
Fotoğraf çekebilmek için eldivenlerimi çıkarmak ölüm geldi.


 
 


Tabi ki mağazaları dolaştım:)
Hangi markalar var ,bildiklerim-bilmediklerim, devamlı suretle takip etmek istediklerim-bir daha kapısından gireceğimi pek sanmadıklarım gibi mağazaları kolaçan ettim bir güzel :)

                                                                    Bıjou Brigıtte

                                                                        Mc Paper

                                                                       H&M

     Veee onca gezilen saatin ardından baş ağrı sebebinin kendisi olan kahve ve kahve adına küçük ama güzel bir yer!

                           

                        
                        


Son olarak da üzerimde memleketimden tanıdık insanlar görmüşüm izlenimi bırakan şahsiyetler,beni okadar sevindirdiler :D

                          


                                                                            görüşcez