18 Mart 2013 Pazartesi

Queen inspiration sapığı oldu !

Valiz hazırlıklarında olan Queen ;ne götürsem ne götürmesem, bir şeyi daha nasıl tıkabilirim valizimin derinliklerine,1 kazak çıkarsam kaç tişört koyabilirim yerine,
maximum ayakkabı nasıl minimum kilo olabilir ki,hangi ayakkabımdan vazgeçebilirim,ekvatordan kuzeye doğru çıktıkça neden sıcaklık bukadar düşmekte sorularıyla boğuşurken bir yandan da inspiration görselleriyle kafayı yemiş durumda :)

Haydi başlayalım ;

Malumunuz bu sene bi "military" modasıdır gidiyor.Sade parkalar, kolları deri parkalar,zımba modası hep bunun türevi .
Army 'ye destek kuvvet lacivertten gelmiş,çok da güzel olmuş


 Şıkır şıkır takılar kendine pek bir yer edinir oldu her yerde! Hani 3 kişilik dolu koltuğa sonradan gelip poposuyla sağdaki soldaki popoları itiştirip herkesden fazla yer kaplayan teyzeler var ya ,bu şıkırtılar o misal :D /Oxford'lar zaten vazgeçilmezimiş olmuş durumda.Geceleri yatarken lütfen modası geçmesin Allah'ım diye dua edicem yakında :))

Kilotlu çorap-şort ikilisi hakkında her an mikrofon kamera alıp sokağa fırlayabilirim halkın nabzını yoklamak için,kendileri hakkında okadar kararsızım :D ama deri şortlara bayılmıyorum desem yalan olur vallaha da :))




Diyorum ki madem evren şu bahar güneşinde sağ gösterip sol vuruyor,doluyu  döküyor üstümüze ; biz de yaz kıyafetleriyle kışlıkları kombinlesek de evrene giydirsek nasıl olur :D geçen seneden elimizde var olan ve de vitrinlerde çoktan yerini alan rengarenk -çiçekli pantolonlarla kazaklarımızı başgöz etsek pek bi güzel olur kanımca :))




 Bu kırmızı kazaklı trençkotlu kombini ayrı bir sevdim.Şundandır ki 5 parçanın 4 ü ben de var , yoksa ayrı özel bir nedeni yok :)

 Siyah-beyaz-kırmızının yeri hep farklı olmuştur bende.Biliyorum çoğumuz için öyle ama benim alışveriş kavramım çoğunlukla bu üç renk üzerine dönüyor yaz kış farketmeksizin.Geçen gün babaannem , annemin bana diktiği son siyah bluzü de görünce artık siyah giyinmemi,almamı ve dikilmesini yasakladı ,o derece :D

 Ve de bahar çiçekli koca bir şali tüm siyah kombine hayat verebilir.
 Külotlu çorap-şort ikilisi için röportaj fikrim boyfriend jean-oversized kazak-stiletto üçlüsü için de geçerli:) Benim öyle stiletto falan pek aram yoktur (daha doğrusu çok severim ama okul için fazla iddalı geliyor bana :)) Ben bu akıma spor ayakkabılarımla uyuyorum halihazırda :D
 Şu çiçekli keds'ten gören duyan olur da haber vermezse , en azından facebooktan falan bi dürtmezse çok gücenirim, hatrım kalır biline :D
Şu örgü kazaklara da değinmeden edemeyeceğim.
İlkokul çağındaki kuzenciklerimi yanyana oturtup ellerine iki şiş birkaç yumak verip 'alın düz örgü örün ,ben iki saate geliyorum ' demeden edemeyeceğim artık ,o kadar kolay, o kadar salaşlar :D
 Son görselim de  salaş topuzu güzel göstermek için elinden gelenin fazlasını yaptığını gördüğüm ve her fırsatta takdir ettiğim her türlü aksesuar,fiyonk,kurdele ne varsa bu ıvır zıvır diye söyleyip geçtiğimiz emekçilere ayırdım :))

 görüşcez