25 Mart 2013 Pazartesi

#gününfotosu No:4



Biliyorum ,biliyorum ,biliyorum bu sadece bir kase çorba :D Bana, "yapma! bloggerlığı bukadar ayaklar altına düşürme ,saçmalama!" diyebilirsiniz ama bir sorun bunu neden yaptım :D
"Biz bloggerlar da arada çorba içiyoruz!" demek için. Pffff tabi ki hayır :D:D
Şöyle ki; fotoğraf makinemin şarj aletini evde unutmuşum :S
vee bugün bol koşuşturmalı,bol tanışmalı,buzzz gibi bir gün geçirdiğimden ötürü telefonla güzel bir kare yakalayabilme şansım olmadı hiç :(
Üstüne üstlük hep kahve çikolata resmi çekmekten de biraz sıkılmış olabilirim :D :D renk kattım  duruma :p

Bir adet şarj aleti alır almaz daha güzel günün fotosu çekeceğime söz veriyorum :)) Bu resmi koymamın da aslında en büyük nedeni sadece #gününfotosu etiketine ara vermek istemememdi :)
 
                                                                  görüşcez