30 Mart 2013 Cumartesi

Almanya'dan Polonya'ya benimle geçmek isteyen elime mum diksin ! :))

Yoğun istek üzerine bol fotoğraflı az çenesi düşük bir post yapıyorum bu sefer:)
Almanya'dan Polonya'ya adım adım mahiyetinde
Hani şu taa karşıdan görünen mavi köprü var ya işte biz oradan geçeceğiz ve Polonya'dayız :)


Yürüdük yürüdük ve köprünün başına geldik, bir fotoğraf çektirmeden olmaz tabi ki :)


Pozumuzu veriyoruz ve geride kalan Almanya semalarına göz kırpıyoruz:)


Köprüyü tamamen bitirip artık Polonya'ya adım attıktan sonra da tam karşıdan tekrar bir poz vermesini istiyoruz Oder nehrinin diğer yakasından:)

Hemen girişteki "Kantor" lardan paramızı Euro'dan Zloti (PLN) 'ye çeviriyoruz. 1Euro=4 PLN ye eşit.

Exchange imizi de yaptığımıza göre adım adım gezip görmeye başlıyoruz o zaman bu küçük sınır kenti Slubice'i.






Bir grup turistiz biz burada her şeyin fotoğrafını çekmeye çalışan,hırsızlığın fazla olduğunu duyunca pasaportları güvence altına almak için çantalarına yapışan ve herkesin dikkatine fazlasıyla çeken :))


Happy Easter !!:)  /Yumurtalar- Tavşanlar




Şu yukarıdan geçen garip boru hayli ilgimizi çekti :)




Ve onca gezdikten sonra yemek zamanı! Şehrin gelişmemişliğine rağmen ilk sefer de güzel bir yere rast gelebiliyoruz neyse ki:)



İçerisi hayli kalabalıktı biz girdiğimizde, popüler bir yer olsa gerek, Paskalya için de epey hazırlanmışlar. Biz içerisini çok beğendik,bakalım siz beğenecek misiniz?




Domuz eti yemeyelim diye özel çaba gösterdikçe ya en sevdiğim şey tavuktan bıkıyorum , ya hiç sevmediğim sebzeye bulanıyorum :D Vegeterian Penne ! Bunu bulana kadar akla karayı seçtik o ayrı. Menüler Lehçe ve İngilizce bilen garsonları yok. Son anda biri geldi de sipariş vermemize yardımcı oldu neyse ki :)
Tabakta sebzeler kaldı tabi ki de , yeseydim eğer onları da; annemin  "ben evde yapsam yemezsin !" diyeceğini bildiğim için yemedim :D

 
Öğle yemeğimizi Polonya 'da yediğimize göre kahveye Almanya 'ya geçebilirz :P :D
( off hep böyle bi cümle kurmak istemişimdir :D )
Vee eve dönüş zamanı!
Polonya'da yorulunca hadi artık memleketimize dönelim diyoruz :D


                                                                    görüşcez