29 Ocak 2012 Pazar

bırakın doğuriciiim!!:)

  Geçen gün en küçük kuzenim ,kazan dibimizin yaş günü vardı. Paşamız 1 yaşına girdi:)
Yaş itibariyle bi yürüme çabaları,bi gülücükler, o hobit boyuyla yaramazlık çabaları,reklamlara olağan üstü ilgi falan:) Kısacası bi ufaklığın kendine hayran bırakma hareketleri :) Çocuk sevgisi: Bu 1 ! cepte!:))


Hele gördüm o bi  doğum günü pastasının gelebileceği muhteşem noktaları,kendimden geçtim zaten:) yap bakayım 21 den bu kadar güzel olcak mı?, pastanın süslerini neyden yapıcaksın , M.Ü amblemi, vize ,final notlarımdan mı:) yok kulağa bile pek şirin gelmiyor,ben almayayım:))

 Pastayı bıraktım hediyelere baktım,Allahım nasıl güzel şeyler onlar yaa ,bi gömlek bi yelek bu kadar mı sevimli olur . Kızım doğur bi tane doldur bi gardrop dolusu bu şirin şeylerden dedim kendime:))

Kendime baktığımda ; arkadaş 5 yaşımda anneannem elime verdi küçücük şişleri ,o gün bugündür kendi kendime bişeyler yapıyorum:) 21 yaşımdayım yapmadığım el işi kalmadı; örgüler mi istersin,dikiş mi,dantel mi,makrome mi,nakış mı,dantel anglez mi,bi öğrenmeye çalışmadığım beyaz iş kaldı heralde:))
El bezleri,atkılar ,bahtaniyeler mi örmedim, havlu kenarı mı süslemedim,bebeklerime kıyafetler mi dikmedim,kendime pijamalar bilmem neler mi dikmedim yaptım da yaptım:) Hep bi küçük hanım ama hep bi koca karı modeli anlayacağınız:))
E Allah'a şükür elim yatkın böyle şeylere ve aşırı zevk alıyorum,meditasyon mayetinde:)
Bu 2 ! cepte!:)

Ama olurda Öz-ege-bamyası falan görür beğenir bu yazdıklarımı diye söylüyorum,mutfakta çok kötüyüm teyzecim,bi keki güzel yapabiliyorum:) makarnam bile lapa yani:))

Hep bi ev kuşu modundayım,üniversiteye geçene kadar ' Allahım yardım et de bi kazanayım şı İstanbul'u valla yurda girmicem,sürtcem babam sürtcem diye dua ediyordum' ( böyle ziptirik dua ne kadar tutar bilinmez ya:)) benim ki tuttu kazandım. Hafta 7 ben 8 evimdeyim:) Pazar akşamı yurda dönerim ya çarşamba ya perşembe geri eve ,artık eve geldiğim bi heyecan yaratamıyorum bile o derece alışıldı bu duruma:))
Evine bağlılık: bu da 3 ! cepte!:))

Bunları düşününce bırak arkadaş sen bu okulu bul birini,doğuruver kızım bi tane ohh mis gibi gencecik anne olursun falan moduna giriyorum!:)) evinde oturur sıcacık örgüneyim örersin,bebek seversin :)  hatta bazen bunu anneme söylüyorum da ikilediğimde korkuyor kadıncağız:))

Sonuç olarak kendime gelmem gerekirse tanımayanlar için  şu ana kadar  çizdiğim profil pek de dış görünüşüm adına beni çizen bi profil değil:)
Öss yi gayet iyi bi şekilde atlattım ( ayıptır söylemesi 8656. idim de:))  ,Marmara Üni de İngilizce işletme okuyorum, analitik ve görsel zekam tıkırında , sosyal sorumluluk projem var ( 1 yıl Tegv aktif gönüllüğü) ,kariyerimin ilk 10 yılı planlanmış durumda falan filan . Annemin de dediği gibi 'kendine gel kızım ' :)    'Açılın doğuricim !' demekle olmuyor bu iş :))  Daha çok iş var:)

 Neyse siz bunları okudunuz ama aslında bu post Esra Erol a yani izdivaç programına göndermek için yazılmış bi mektuptu :):p 
 Tabi ki de şaka:):PPP
 
Baktım ki bu ENC muhabbeti ilerledi gidiyor,kendimi anlatayım dedim, bi ev kızı modeli çizmeyeyim dedim:)) Öyle işte:))

                                                               görüşcez