29 Ocak 2012 Pazar

ENC (dıy) yaka!

    Vee günler önce reklamını yaptığım heyecanla bitmesini beklediğim yaka aksesuarım nihayet bitti ve paylaşmaya hazır kendileri:))
Neyden esinlendiğimi zaten göstermiştim size,reklam aşamasında

Aslında olay biraz dıy (doityourself) projesi pratikliğini aştı
biraz terzi işi oldu.hatta kendi başıma yaptığımı söyleyemeyeceğim,hayli yardım aldım:)

                        Annecim sayesinde bizim evde hayli model dergileri vardır -Burda- :)
            

 Ordan kalıbımızı çıkardım ama çıkardığım kalıp manto yakası kalıbı olduğu için tam da istediğim gibi  olmadı.Bu da işimi hayli zorlaştırdı.Vee devreye babaannemin sihirli dokunuşları  girdi :)
 Geçen de söylemiştim bebe yakadan da bi tane istiyorum.Babaannem de bunu bildiği için kalıbın bi tarafını bebe yaka olarak ayarladı ,kumaş bulduğumda onu kendi başıma yapabileceğimi düşünmekteyim artık:)




              Birleşim noktasına küçük bir broş,kurdale ya da güzel bi düğmeyle işlem tamam.
 Tam da istediğim gibi oldu.Bir an önce takıp arkadaşlarıma gösteresim var:))Güle güle kullanayım:)
 Yorum için yerinizi biliyorsunuz!
                                                                    görüşcez