21 Ocak 2012 Cumartesi

ENC!!:* (do it yourself )

 Malum beni tanıyanlar bilir ,elimden iş gelir meraklıyımdır dikişe nakışa,ya da şöyle söyleyelim do it yourself olaylarına:) en sevdiğim şey de bozuk para cüzdanları ve pijama dikmektir ,şu güne kadar 11 tane cüzdan sanırım 8 tane de pijama altı dikmişliğim var:)oysho ile yarıştığımı düşünmekteyim artık bu pijama konusunda:)) fena da dikmem hani:))
  Ve bu gün  yine bi cüzdanla ya da isterseniz makyaj çantası olarak da kullanabileceğiniz bişeyle karşınızdayım:)
 bu sefer cüzdanımı keçeden yapmaya karar verdim.rengarenkler üstelik kocaman keçe 3 tl gibi bi fiyata satılmakta.
 biraz dağınık çalışırım kusuruma bakmayın artık:))
çarşıdan fermuar ve malzemelerime uygun renkte yün almayı unuttuğum  için renklerim biraz uyumsuz oldu gibi ama siz unutmayın herşeyinizi tam takım alın diye söylüyorum, bi dahakine daha uyumlusunu yapicam kendime,bunu kardeşime kaptırdım:DD: (duymasın:))
herşey el işçiliği, makina derdi yok normal kumaşta olduğu gibi.
fermuarınızın kalın dişli olmasına dikkat edin,ince fermuarla keçe gibi bi madde pek uygun olmuyor.
yanlarından önce iki tarafı da fermuarla birleştirdim.
kullandığım ip yün ve keçeyi dikmek için yorgan iğnesi kullandım,eller fena acıyor dikerken onu da sonradan keşfettim ki iğneyi karga burnuyla ya da pense gibi bişeyle kıstırıp çektirmek daha kolay oluyor.

süslemek için de hazır yapılmış çeşit çeşit rengarenk yine keçeden süsler var.


süsleri ister yapştırabilir ister dikebilirsiniz.
kolay gelsin:))
                                                         görüşcez