31 Ocak 2012 Salı

sinirlendim arkadaş!:))

 Biraz önce  sabah keyfim ve kahvem eşliğinde geleneksel blog takiplerimi yaptım :) ve bir yargıya vardım!
Olay şu ki neden olduğunu tam olarak anlayamadığım bi şekilde hemen hemen tüm bloggerlar "sadece "  Chanel,Louboutin, Louis Vuitton ve birkaç belirli marka daha odaklı paylaşım yapıyorlar.Tabi ki sözüm hergün vogue çekimlerini aratmayan postlar atan yabancı bloggerlara değil,asla da olamaz. haddimi bilirim:)) Ama hayatında bu markaların yanından geçemeyek insanların da burnu bukadar havalarda olması sanırım biraz irrite etti beni:) sinirlendim yahu!:))

Neyse öyle işte:)Sadede gelmek gerekirse havalar dondurucu olmasına rağmen markaların  ilkbahar-yaz sezonları yavaş yavaş halka sunuluyor,yaşasın ! bitsin bu lanet kar:))
Dün akşam Mango nun yeni sezonunu gördüm ve beğendiğim parçaları topladım .Buyrun burdan bakın;

oversized kazaklarla etekleri kombinleme modası hala devam etmekte

 yaşasın dar pantolonlar yerini bol hafif salaş ,dökümlü kumaşlara pantolonlara bırakıyor.ben bu duruma çok sevindim:))






                                                                 ve uzun upuzun  etekler
                                 giymelere doyamamışken out:) olmasına dayanamazdık bence
                                                            hadi bir an önce yaz gelsin!:)
                                                                      görüşcez