4 Ocak 2012 Çarşamba

bu topuklar nereye gidiyor?

 şu güneşli günde sıcacık odamda elime kahvemi almış derse başlamadan önce yarım saat vaktim varken dikkatimi çeken noktayı hemen paylaşayım dedim:)

şu sıra ne kadar sıkışık olsam da iki arada bi derede ben yine takip ettiğim blogların hepsine bakıyorum,sokak modasını takip ediyorum ve hayretler içerisindeyim ki
 bu topuklar nereye gidiyor?


bu sarı topuklar "Fendi" ilgilenirseniz
evet topuklu ayakkabı denen şeye ben de her kadın gibi taparım.sürekli giyemesem de alıp izlemesi bile  bi ayrı bi haz verir insana ama bunlar...
şöyle de bişey var ki moda söz konusu olduğunda hiç bişey için "asla" yı kullanmamak gerektiğini bilirim:).
peki bunları normal insanlar mı giyiyor?
peki bunlarla nasıl yürünüyor?
peki bu topuklar Türkiye de de moda mı?ya da olacak mı?
kafamda çok soru var:)
aslında ilk ikisini beğenmedim de diyemem hani:)
görüşcez


aslında "görüşcez" dememle bu post burda doğal olarak bitmiş ama öyle bi topuklu ayakkabı buldum ki
bunu sadece twit atarak göstermek istemedim .
tamda postuma yaraşır değil mi?:)

görüşcez