26 Ocak 2012 Perşembe

trendsetter erkeklere dur diyelim:))

      ENC( dıy)lerimiz yapım aşamasındayken ve tam da şu an evdeyken,kahvem elimdeyken  ve  de keyifliyken geçenlerde dikkatimi çeken bir konuyu sizinle paylaşmak istedim.
      Evet konumuzu söylüyorum: trendsetter,trend follower erkekler:)
      Büyük markaların erkek defilelerine baktığımzda gördüğüm kombinleri hep şov icabı olarak düşünüyordum;sanıyorum ki çoğumuzun çevresinde böyle giyinen erkekler yok,en azından benim yok.
Ama artık görüyorum ki olay şovu,defileleri,mankenleri aştı ve sokaklara kadar geldi.
Şimdilik sanırım bu boyut Avrupa ve NYC,LA  erkekleri hadi biraz da bazı Nişantaşı erkekleri için geçerli diyelim ama yakın zamanda siz de erkek arkadaşınızı,arkadaşlarınızı,abinizi böyle görebilirsiniz:)
(yeter ki babanızı görmeyin) :))

Modayı takip eden ,belki çevreme göre azbuçuk da bişeyler yaratan biri olarak evet kesinlikle erkek arkadaşımın da böyle görüntüsüne önem veren biri olmasını isterim ama mümkünse benden süslü olmasın:))
 Henüz  ben kendimi günlük hayatımda portföylerle,deri eldivenlerle topuklular la hepsini birlikte kombinleyip çıkmaya cesaretim yokken,erkek arkadaşım benden önce davranmasın ,bunu yapmasın:))
Gelgelelim Türk erkeklerimize.Aslinda sayıları çok olmamakla birlikte ben birkaç kişi biliyorum.İlk aklıma gelen ise Oben Budak.
Kendisi yazın şort ve papyonu birlikte kombinlemeyi sevenlerden mesela.

 Benim bu konu da söyleyeceklerim bukadar.Siz de fikrinizi beyan etmek isterseniz yerinizi biliyorsunuz

                                                                   görüşcez