19 Ocak 2012 Perşembe

bu topuklar nereye gidiyor? vol 2*

 vee gün itibariyle en sıkıcı bunaltıcı mesai bittiğine göre yeni mesaimiz başlasın.aklımda okadar çok şey var ki yazcak göstercek.bu 1 ay durmadan pos atıcam hazırlıklı olun:) ve başlıyoruz.

Geçenlerde "bu topuklar nereye gidiyor?" diye post atmıştım ya o günden sonra okadar çok değişik topuklarla karşılaştım ki yok artık diyebilceğim ,onun için yeni bi posta ihtiyaç duydum bunun için:)


       bu rengin bu senenin yükselen modası olması tartışmasız bi konu tabi ama yine de biraz fazla özgüvenli fazla farklı bi model değil mi,biraz kostümlü-konseptli partiler için gibi, değil mi?:))


bu ayakkabılarımız "celine" den
aslında ayakkabıların siyah olup topuk kısımlarının çok tatlı renkleri olması aşırı hoşuma gitti.
ama biraz hantallar,zarafet yoksunular

bu arada tek markanın  bi sezonun tüm ayakkabılarını kötülemiş gibi oldum ama :) Celine in inanılmaz bi çanta koleksiyonu da var,benden söylemesi
bu ayakkabının siyahını eğer yılbaşı gecesi tv başinda geçirdiyseniz  ve cnbc-e de benim gibi Victoria's Secret defilesini bekliyorduysanız,o saate kadar Lady Gaga konserini görmüşsünüzdür.Konser alanına gelişi de bir video ile gösterildi ve orda ayağında bunun siyahı vardı! Lady Gaga bile hayli zor yürüyordu:))

mutlu kırmızı-süet-topuklu bence bi ayakkabı için muhteşem bi üçleme


Ayakkabılarda tabanlarla farklılık yaratma olayı sanırım
Christian Louboutin'in kırmızı tabanlarıyla başladı
ve geldiği nokta tam da budur!::))

                                                                    harika değiller mi?
pişti riski sıfır!:))