31 Ocak 2012 Salı

ilham olsun bizlere!!

   Şu an tv de en acıklı dizinin oynadığı saatlerde ,gayet de enerjik modumdayken canım inspiration postu hazırlamak istedi ve baktım da  en son 40 gün önce yapmışım bu işi. tam yeri tam zamanı!:))

Daha öncede bahsetmiştim,ben ceket giyene bayılır hatta taparım ( tam da bu kelimeyle) demiştim:)
Gerçekten tek bi parçayla hem birden asil,saygın,havalı:) ,tarz her iyi sıfatla birlikte anılası görünülüyor bence:) Ayrıca gidilen yere göre uygun bi çanta, özellikle aşağıdaki gibi bi clutchla harikalar yaratılıyor!
Eğer küçük bi burnunuz ve kısacık saçlarınız da varsa mega boy küpeler gerçekten size göre bence:))

 Okuduğum tüm ünlüler,bloggerlar,tasarımcılar,gerçekten bi tarzı olanların beyaz t-shirt / gömlek için düzdüğü methiyeleri özetlemek gerekirse "vee Tanrı beyaz t-shirtü yarattı" gibi bi cümle kurmam gerekir!:)) İster spora git,ister işe git,ister gece eğlenmeye git tek bi beyaz t-shirtle farklı ayakkabı ve pantolonla kombinleyebilir her yerde de şıpşık:) görünülebilir diyorum ve daha da uzatmıyorum:)
                                     ayıptır söylemesi sırt dekoltesi severim de biraz:))
 leopar desenli opak çorapla harika olabilecek,üstelik de şu sıra kafayı taktığım tarzda yakalı bi elbise!
bu kombin için olmazsa olmazlarım kırmızı oje ve yeşil/sarı altın görünümlü büyük bi saat!
 vee yine bi ceket! hem de biyeli! hatta hem de kırmızı biyeli!:) kırmızı tabanlı siyah sivri burun rugan topuklularla da harika uyum!!:)
                                          hadi gömleklerimizi  sonuna kadar ilikleyelim!:)
Lisede bu olaydan nekadar nefret etsem ve yapmamak için elimden ne geliyosa yaptıysam da artık ilikliyorum:))
 hatta ilikleyip bi de öyle siyah kuşakla fiyonk yapıyorum:) ama şöyle bi durum varki bunu yaptığım da gömleğimin üzerine hırka/ceket bişey giymekten hoşlanmadığım için havaların ısınmasını heyecanla bekliyorum:)) Kalın bir kurdale ya da saten bi kuşak bunun için gayet uygun tavsiye ederim:)
Eklemeden edemicem,ilk yaptığımda aynada kendimi hostes gibi hissettim ama sonra gözüm alıştı:))
  yorum için yerinizi biliyorsunuz!!:)
                                                                görüşcez