24 Ocak 2012 Salı

bugün ne giydim:)

Vee şu ana kadar 32 post atmama rağmen hiçbiri benim kıyafetlerimle ilgili değildi.Düşündüm de artık vakti geldi böyle bi yazı yazmanın:)
Benim özel bi gün olmadığı sürece elbise giyebilmem için gerçekten kendimi iyi hissetmem gerek ve bugün de o günlerden biriydi ve yine elif'imleydik:)
  Size ENC nin daha önce ne olduğundan bahsetmiştim aslında ama özet geçmek gerekirse benim yıllardır hayalini kurduğum herşeyini tasarladığım ve inşallah birgün kavuşacağım kendi markam:)
Şimdilik herkes için böyle bir marka yok ama benim için var:) elbisem de bu markanın ürünlerinden bir tanesi; ben tasarladım,annem dikti yani ENC!:))

 Şu birkaç gündür havalar açık olsa da malum kış ayları ne zaman yağmur yağacağı belli olmuyor dedim ,geçirdim ayağıma rainboatlarımı ve yağdı da:)

 Simsiyah giyinip kırmızı aksesuarlarla renklendirmek en tercik ettiğim kombin diyebilirim.


                                            elbise: ENC
                                            kaban: KOTON
                                            çizme: FLO
                                            çanta: MANGO
                                            şal: KOZAHAN/ Bursa
                                            yüzük: ERENKÖY PAZARI:)
               bu da bugün Polo Garage da gördüğüm ve çokbeğendiğim bi mask,
              paylaşmadan edemedim.
      
                                                                    GÖRÜŞCEZ