21 Ocak 2012 Cumartesi

kahve,çikolata ,mutluluk*)

 Sınavlardı ,benim haftalardır evime gelemememdi derken canlarım arkadaşlarımla buluşmak hep hayal oluyordu,neyse ki kabus bitti ve kankibikitom elifimle:) biraraya gelebildik.dedikodumuzu da yaptık çayımızı da içtik bi de bol bol resimler çektik tabi ki:)


 haliyle çok da eğlendik!!

çok ukalayım,üstten üstten bakarım ,deri koltuğumda da havamda geçilmiyor bakışı attım burda:))


ayıptır söylemesi biraz teknoloji özürlüsü olduğumdan ötürü teknik bir arıza yaşadım ve resmi döndüremedim,ama bu resmi yine de koymaktan da vazgeçemedim:))
yurtta barış dünya da barış! Meltem cumbul ' a özendim:))
heee madem bir tutam moda bloggerlığı da yapıyoruz o zaman postumuz boşa gittimesin giydiklerimizden de haberdar edelim:)
gömlek: Mango
tayt:sıradan dikişli tayt her yerde var valla:)
gözlük: Ray-Ban 


       aaaa pardon biz biraz eğlendik demiş miydim?:))

                                                                görüşcez