19 Ocak 2012 Perşembe

"evlenin de süslenek"

    Şu son bi kaç yıldır nasıl birilerini evlendiresim var ama öyle uzak akraba falan değil.Ya böyle kuzen-yeğen ya da can arkadaş olcak ki düğün sahibi biz olalım,nikah şahidi biz olalım,nedime biz olalım öyle yani.
Böyle sürekli gezelim ev döşeyelim çeyizler düzelim,böyle heyecanlar istiyor canım,ha derseniz ki sen! ,yok benim derdim başka;sorumluluk istemem.Ama gel gör ki benim kadar istekli niyetli evlencek insan da yok Ne kuzenler de ne arkadaşlar da iş çıkmıyor bu konuda.Oysa ki ben kıyafetime kadar düşündüm:)) tabikide:))

tercihlerim haliyle evlenenin kim olduğuna,kaçıncı dereceden arkadaş olduğuna,düğün mü nikah mı olduğuna,
düğünse nerde yapıldığına,konseptinin ne olduğuna göre çeşitlilikler gösteriyor:))
mesela üstteki olivia palermo nun elbisesi çok şık ve zarif
nikah ve arkasından bi kokteyl ya da bi yemek için gayet ideal!
 buna ba-yıl-dım! ama şahsen benim bu elbiseyi giyebilmem için önce bizim kızlardan birinin hayli zengin bi koca bulup şöyle boğaz kenarında çok lüks otellerde,çırağan sarayında ,su adada falan düğün yapmaları lazım:)) ayrıca derhal benim spora başlayıp karın çalışmam lazım:)) yoksa manzara pek de hoş olmayabilir:))
ve kendileri renk geçişleriyle olsun, çok da iddalı olmayıp ama bi okadar da şık oluşuyla olsun
yerinde dekoltesiyle olsun favorimdir.
 ayrıca model olarak beli ince,göğüsleri dolgun ,popoyu da olduğundan daha büyük göstermicek bi yapıya sahip olduğunu düşünmekteyim.siz ne dersiniz?


"biye" denilen şeyi hep sevmişimdir. en sıradan elbiseyi bile kendine has bi hale getirmekte üstüne yoktur,,yukarıda da görüldüğü gibi
ozamanlar geldiğinde de son 2 senedir olduğu gibi renkli elbiselerle siyah opak çoraplar giymek moda olursa , ki ben bu modayı çok sevdim( ten çorap giymeyi pek de sevmeyenlerdenim) 
şık bi ayakkabı ve güzel bi clutchla tamamdır.
hazırım:)) 
eee kim ne zaman evleniyor? hadi elinizi çabuk tutun aşka geldim:))
görüşcez